2.04.2011

Παπουτσοθήκη...από κουτιά γάλατος!

Από τότε που ο γιος μου άρχισε να περπατάει γεμίσαμε παπουτσάκια και παντοφλίτσες. Αυτό το γεγονός από μόνο του δεν με χαλάει αφού τα περισσότερα τα έχω αγοράσει εγώ ( αυτά τα starάκια είναι τέλεια μήπως να τα πάρω και σε μπλε για να πηγαίνουν και με το τζιν και να μην πάρω κι άλλο ένα ζευγαράκι παντόφλες γιατί τώρα βρήκα τις τέλειες, οι προηγούμενες ήταν απλά αγορά έκτακτης ανάγκης) και πάει λέγοντας...Το θέμα είναι ότι δεν είχα αποθηκευτικό χώρο και έτσι τα έχωνα πίσω από την πόρτα με τα κουτιά τους  αλλά αυτή η ακαταστασία εμένα δεν μου πάει. Πέρασα ένα διάστημα να προσπαθώ να τα χώσω σε ότι έβρισκα μπροστά μου για να δημιουργήσω μια παπουτσοθήκη ώσπου μια μέρα απλά μου ήρθε η ιδέα!! Τα κουτιά από τα γάλατα (οι μεγάλες συσκευασίες) δεν θα πάνε πια για πέταμα...
Σας το δείχνω με τρία γιατί δεν έχω προλάβει να μαζέψω αρκετά αλλά ανυπομονούσα να το μοιραστώ!
Οργανώσου
1.  Άρχισε να φυλάς τα κουτιά από το γάλα ( αγόραζε τις μεγάλες συσκευασίες, θα κάνεις και οικονομία)
2. Ένα κομμάτι ύφασμα (αν και εγώ προτιμούσα κάτι πιο σοβαρό στο ΙΚΕΑ βρήκα πολύ χαρούμενα υφάσματα και πιο παιδικά με έντονα σχήματα και χρώματα)
3. Σκριτς-σκρατς

4. Κόλλα και ψαλίδι (εγώ χρησιμοποιώ αυτό που κόβει ζικ ζακ για να μην δημιουργούνται ξέφτια, είναι λίγο ακριβό, 25 ευρώ,αλλά αξίζει τα λεφτά του για τι μπορείς έτσι να κοντίνεις μπατζάκια χωρίς καθόλου ράψιμο, θα το δούμε σε επόμενη ανάρτηση)
Μπορείς και εσύ
1. Καθάρισε τα κουτιά ( αν βαριέσαι εσύ είμαι σίγουρη πως θα υπάρχει κάποιος πολύ πρόθυμος να το κάνει)
2. Κόψε σε λωρίδες το ύφασμα, κάθε λωρίδα πρέπει να έχει φάρδος όσο είναι το ύψος του κουτιού και μήκος αρκετό ώστε να μπορεί να τυλίξει το κουτί γύρω γύρω. Άπλωσε κόλλα πάνω στο κουτί και τύλιξε το ύφασμα γύρω από το κουτί.
3. Κόψε σε λωρίδες το ύφασμα, κάθε λωρίδα πρέπει να έχει φάρδος όσο είναι το ύψος του κουτιού και μήκος αρκετό ώστε να μπορεί να τυλίξει το κουτί γύρω γύρω. Άπλωσε κόλλα πάνω στο κουτί και τύλιξε το ύφασμα γύρω από το κουτί.
4. Τοποθέτησε πρόχειρα τα κουτιά το ένα πάνω στο άλλο και στα σημεία που εφάπτονται βάλε το σκριτς-σκρατς ώστε να κολλήσουν μεταξύ τους
Η παπουτσοθήκη είναι έτοιμη ( φυσικά για μικρά παπουτσάκια, από 1-3 ετών φαντάζομαι) αλλά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σαν αποθηκευτικός χώρος για οτιδήποτε έχετε στο μυαλό σας, ( να τοποθετηθεί πάνω στη συρταριέρα για τα καλτσάκια, τις κρέμες κτλ, ακόμα και το δικό σας δωμάτιο)
Το καλό είναι ότι είναι κομψό, δεν πιάνει χώρο και μπορούμε να το δώσουμε όσο ύψος θέλουμε!!!




1 σχόλιο:

  1. Εμένα πίνει πια φρέσκο γάλα. Όμως μετά απο αυτό ο καφές μου πήρε άλλη έννοια!
    Είναι κάτι που μπορούμε να κάνουμε και με διάφορα κουτιά σε διάφορα μεγέθη και σχέδια! ...και να βάλουμε στο backgroung χρώματα και σχέδια. Μπουρούμε και να κολλήσουμε στον τοίχο ή να τα κρεμάσουμε! Τέλεια, μου έβαλες νέες έγνοιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...